Hírek‎ > ‎

Marketing Expo: agymosás vagy hasznos kapcsolatépítés?

Tibor Kruska, 2010. jan. 22. 3:57   [ 2010. jan. 22. 4:43 frissítve ]
Tegnap mozgalmas napunk volt a Marketing Expo kiállításon: a több, mint ezer látogató 15 %-a volt kíváncsi ránk.
A nagy érdeklődés köszönhető volt a helyben kitölthető levelezési IQ tesztünknek, meg persze a csinos és ügyes hostess lányainknak is. A tesztet hibátlanul kitöltők névjegyeit kitettük a dicsőségtáblánkra is, ami a bajnokokat nagy büszkeséggel töltötte el.

Egy üzletkötés után az új megrendelőnk megkérdezte, hogy bár a tesztje nem lett hibátlan, nem tennénk-e ki a névjegyét? Az aláírt megrendelőlapot látva meglágyult a szívünk...

Üzleti szemmel nézve remek volt ez a kiállítás: olyan vállalkozókkal tudtunk találkozni, akik tökéletesen tisztában vannak a webes minőségi jelenlét fontosságával, ahol a minőségi jelző sokszor nagyon egyszerű, de ötletes megoldásokat takar.

Remeknek éreztem a kapcsolatot a kiállítók között is: oda-vissza küldözgettünk egymásnak érdeklődőket, hiszen mindannyian tudjuk, hogy mindenki akkor jár a legjobban, ha az adott területen a leginkább hozzáértő csapat szolgálja ki.