Csoportmunka

Dicsértük már a saját domainen futtatott Gmail-es levelezést, de nézzük meg, hogy milyen ingyenes szolgáltatások teszik könnyebbé a munkánkat, melyekkel sokat spórolhatunk is:
  • Naptár: Megbeszélésre készülsz a cégedben? Nincs más dolgod, mint feltölteni a naptárba a kívánt időpontot. A Google naptár elküldi minden munkatársadnak a meghívót és kezeli a visszajelzéseket is.
  • Közös online dokumentumok: ugye milyen fárasztó egy mindig változó dokumentumot állandóan emailben küldözgetni minden kollégádnak? A Google online szerkeszthető dokumentumokat kínál, legyen az szöveges dokumentum, táblázat, vagy akár prezentáció. Nem kell tehát drága szoftvereket venned, az online dokumentumaidat tetszésed szerint oszthatod meg munkatársaiddal, akik a te engedélyedtől függően szerkeszthetik is azt. Természetesen minden hagyományos formátum támogatott: .doc, .xls, .csv, .ppt, .txt, .html, .pdf és más formátumú fájlokat is importálhatsz gépedről, majd megoszthatod kollégáiddal.
  • Bónusz tipp: ingyen SMS küldés. Csinálj egy családi domaint, regisztráld be minden családtag mobilszámát. A naptárban pedig ha küldesz egy emlékeztetőt valakinek, kap róla értesítő SMS-t, az üzenettel együtt. Persze nem csak családtagoknak küldhetsz emlékeztetőt, hanem bárkinek, akinek van Google hozzáférése (akár saját domaines), és beenged a naptárába...

Bizonytalan vagy? Los Angeles városa pár hónapja döntött úgy, hogy a város összes közintézményét, beleértve a rendőrséget, iskolákat is átállítják a Gmail levelezőrendszerére és online alkalmazásaira. Ha még mindig ragaszkodsz a hagyományos levelezéshez és szoftverekhez, talán ideje feltenni a kérdést: "Ha Los Angelesnek jó a Gmail, akkor lehet, hogy az én cégemnél is jól működne?"